Monday 21 May 2012

Barcelona FC Terpikat kat Nazmi Faiz.

Sejak malam tadi otak aku ni dok nampak Nazmi Faiz je. Terus terang aku cakap memang aku terlalu bangga dengan pencapaian Nazmi Faiz. Bak kata Safee Sali yang twit pada Nazmi Faiz 'ingat, tiada yang mustahil dalam bolasepak'. Maka memang tak mustahil Barcelona FC pun terpikat kat Nazmi Faiz.

Ada yang kata hilang la spotlight kisah Safee Sali. Tapi pada aku Safee Sali pembuka jalan kepada players lain seperti mana yang telah dirancang oleh Allah. Insyaallah lepas ni peluang Wan Zack & Kecik yang dikatakan akan je Jepun. Safiq Rahim ke Thailand. Kita tunggu perkembangannya.

SC Beira Mar amat pantas buat keputusan mengikat Nazmi Faiz. Dalam komen kat entri sebelum ni kata Sporting Lisbon pun dah mula minat Nazmi Faiz. Mungkin itu sebabnya SC Beira Mar ikat Nazmi cepat cepat. Boleh jadi ini khabar angin. Boleh jadi jugak sahih...apa pun Nazmi Faiz dah jadi milik SC Beira Mar dengan kontrak 3 tahun menandakan SC Beira Mar serius!!! Dan Nazmi Faiz akan meninggalkan Harimau MUda A....

Twit dari Barcelona FC (mungkin akaun twitter dari kelab peminat Barcelona Brasil) yang highlight berita pasal Beira Mar sign Nazmi Faiz. Skang ni aku dah berkira kira nak pegi tengok Nazmi Faiz main masa perlawanan liga tu nanti. Tapi modal sendri mau ingat la.

Kawan aku cakap pakej dari KLM 2 dewasa dan 2 kanak-kanak cecah RM12K!!!... Insyaallah andai ada rezeki...dapatla pi sana sambil kibar bendera Malaysia kat stadium SC Beira Mar....
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

kasi update lagi bro pasal player kita yang dapat offer main kat luar..:)

Rasanya mmg ada entri pasal players kita yg main dgn kelab luar...cuba usha entri lain

Kompom aku ada mention kat entri ni ---> http://pestairamajiwa.blogspot.com/2012/05/wan-zack-haikal-ke-real-betis.html?m=0

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More