Tuesday 22 May 2012

Kehebatan Nazmi Faiz Mansor.

Sejak Nazmi Faiz Mansor sign kontrak dengan kelab dari Liga Divisyen 1 Portugal, trending untuk nama Nazmi Faiz mencanak-canak naik. Memang terserlah kehebatan Nazmi Faiz Mansor sekarang ni.

Lama aku tak update blog aku ni. Lemau semacam je. Takde idea nak blog pasal apa. So terbiar je bersawang. Tapi Nazmi Faiz Mansor ni buat aku tergerak untuk update blog ni balik. Tanda aku berbangga dengan pencapaian dia. Aku penah cakap kat wife aku masa tengok game Malaysia lawan Thailand masa Sukan SEA lepas. Tengok kat klinik. "Gile bagus betul budak skolah ni main...bleh pegi jauh"... Masa game tu aku sorang je yang bersorak kat klinik...terbawak-bawak chants Ultras Malaya...hahaha..ye statement poyo...

Akhirnya...NAzmi Faiz MAnsor betul-betul pergi jauh...kehebatan Nazmi Faiz beri tempias kat blog aku sejak aku update blog pasal Nazmi sign kontrak dengan SC Beira-Mar. Korang tengok printscreen NUffnang Traffic Analysis blog aku ni...ye betul..takde la tinggi pun..tapi bagi impak jugak la skit...aku tak ping langsung pasal entri blog pasal Nazmi Faiz tu. Lepas update aku biar je...skali nampak beza dengan sebelum update pasal Nazmi tu. Kalau aku ping..sendri mau ingat la kan...kena plak ada Buffered Earning...heheh...

Ok...chow..
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More