Monday 9 July 2012

Senarai Pemain Dipanggil Untuk Perlawanan Persahabatan Arsenal dan Manchester City.

Perlawanan persahabatan di antara skuad Malaysia menentang kelab EPL iaitu Arsenal FC pada 24 Julai 2012 dan 30 Julai 2012 nanti. Perlawanan yang akan berlangsung pada bulan Ramadhan??!! Hmmm...tak tau nak cakap apa. Harap-harap buat jugak la solat terawikh tu. Senarai pemain-pemain yang dipanggil untuk perlawanan persahabatan menentang Arsenal FC dan Manchester City FC dah dikeluarkan. Antara yang dipanggil adalah penjaring terbanyak pada kempen Kelayakan Piala Asia Bawah 22 yang berasal dari Sabah baru-baru ni, Rozaimi Abdul Rahman.
Jom tengok senarai penuh pemain yang akan bermain dalam perlawanan yang tak menyumbang apa-apa point demi mengekalkan motto 'Ranking Tak Penting'.

Kedah.
Ammar Rohidan
Baddrol Bahtiar
Khyril Muhymeen Zambri


Selangor.
Asraruddin Putra Omar
Norazlan Razali
Bunyamin Umar
Safiq Rahim

Negeri Sembilan.
Shakir Ali
Shahurain
Farizal Marlias
S.Kunanlan

Kelantan.
S. Subramaniam
Shakir Shaari
Norsharul Idlan Talaha
Khairul Fahmi Che Mat

Terengganu.
Ashaari Samsudin
Muslim Ahmad
Faizal Muhamad

Pahang.
Azamuddin Akil

Sabah.
Rozaimi Abdul Rahman

Harimau Muda A.
Mahali Jasuli
Fadhli Shas

ATM.
Aidil Zafuan
Amiridzwan Taj
Azmi Muslim

Felda United.
Yong Kuong Yong

Pelita Jaya FC.
Safee Sali

Nampaknye kelibat Kapten Kelantan, Badri Radzi atau Piya tidak akan kelihatan untuk dua perlawanan persahabatan ini sebab Piya dan Faiz Subri akan beraksi bersama skuad Ong Kim Swee pada kejohanan Java Cup nanti. Adakah kita akan lihat gandingan Safee Sali bersama Rozaimi? Atau Rozaimi masih terlalu mentah untuk diberikan tanggungjawab bergandingan dengan penyerang sensasi Harimau Malaya, Safee Sali? Adakah kita bakal memyaksikan Safee Sali yang digelar Abang Besar atau Super Safee menamatkan kemarau gol beliau bersama skuad negara?
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More