Monday 2 July 2012

Piala Asia U22 | Harimau Muda Tenang Hadapi Perlawanan Penentuan.

Perlawanan terakhir bagi menentukan 2 pasukan dari Kumpulan G yang akan layak ke Pusingan Akhir Piala Asia B22 antara Malaysia U22 vs. Myanmar U22 bakal berlangsung malam ni. Keputusan perlawanan ini akan menentukan pasukan mana yang akan mengiringi Korea Selatan ke kejohanan yang akan diadakan kali pertama ini tahun depan. Pastinya satu perlawanan getir menanti Harimau Muda. Namun, kelihatan Harimau Muda tenang hadapi perlawanan penentuan ini.

Walaupun berita yang agak panas dan kontroversi sedang diperkatakan berkaitan Myanmar U22 menggunakan khidmat pemain melebihi umur 22 tahun, pasukan Malaysia U22 tetap menjalani latihan seperti biasa. Perlawanan menentang Myanmar U22 akan dihadapi dengan kemenangan menjadi matlamat mereka. Kyaw Ko Ko dan Kyaw Zayar Win adalah pemain yang telah beraksi pada Sukan SEA lalu dan masing-masing berumur 25 tahun dan 23 tahun. Pesanan kami dari Malaysia agar skuad Harimau Muda bermain dengan matlamat mencari kemenangan. Usah dipeduli dengan perkara remeh tu. Kami di Malaysia sentiasa sokong anda. Demi tanah tumpah darah kita, hancurkan musuh mu!!

Skuad Malaysia U22 menjalani latihan dengan tenang tanpa tekanan. Pihak kedutaan Malaysia di Myanmar juga menjemput skuad Malaysia U22 menjamu selera makanan Malaysia di Hotel Mikasa.

Pihak Astro Arena akan membuat siaran secara langsung perlawanan Malaysia U22 vs. Myanmar U22. Perlawanan akan bermula tepat jam 7:45 malam waktu Malaysia dan akan disiarkan melalui channel 801. Insyaallah blog ini akan menyediakan keputusan semasa dan terkini perlawanan Malaysia U22 vs. Myanmar U22 kalau ada permintaan.

Sumber gambar dari page ESPNSTAR.MY
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comments:

keputusan penuh malaysia 1 - 2 myanmar
jarigan rozaim1 90"

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More