Monday 30 July 2012

Satu Lagi BE, Yang Ke - 16!!

Alhamdulillah...pagi sementara tunggu anak-anak bangun tido utk bersiap untuk pi skolah sat lagi, aku usha tengok Nuffnang Traffic Analysis dan Earnings. Traffic Analysis menunjukkan jumlah visitor ke blog Pesta Irama Jiwa menurun skit sejak aku mula blogging kat tapi masih kira ok. Walaupun dah tak menulis kat sini dan ini adalah entri pertama sejak aku pindah ke blog fauziblues.com gunakan self hosted domain. Tapi Nuffnang dan VW Volkswagon tetap bermurah hati pilih blog Pesta Irama Jiwa sebagai platform untuk publish iklan diorang. Terima kasih aku ucapkan kat Nuffnang dan Volkswagon. Cuma aku harap pihak Nuffnang dan advertisers Nuffnang yang lain dapat consider blog fauziblues.com pulak untuk publish iklan-iklan diorang....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More