Monday 10 October 2011

KL SENTRAL RUNTUH!!!

Lama gua tak update blog gua ni. Tetiba gua rasa macam nak update bila ramai kawan kawan gua call gua tanya pasal KL Sentral Runtuh. Gila!!!...Kalau KL Sentral runtuh takkan ada update dari gua kat Pesta Irama Jiwa ni...Sebenarnya bukan la KL Sentral ni yang runtuh. Tapi bangunan kat belakang KL Sentral yang dikenali sebagai Lot G yang runtuh. Lantai je pun yang runtuh. Bukan semua bangunan tu yang runtuh. Bangunan yang sedang dalam pembinaan ni mengadap Jalan Brickfields ni runtuh lantainya dan hampir meragut nyawa dua orang pekerja. Nasib baik tak menjejaskan bangunan KL Sentral ni. Terutama sekali lantai KL Sentral. Sebab KL Sentral ni support kat atas platform je bro...kalau la construction foundation KL Sentral ni tak kuat & terjejas...gua lari duluuu....hahahah

Ok...korang klik la kat sini kalau nak tau kisah selanjutnya....




3 comments:

Fuuuhhhh...! nasib baik takde yg mati.. confirm LTI (lost time injury)..

Tu la pasal...Blakang tpt kerja gua je ni bro...latest info sorg bangla injured...runtuh mungkin sebab penggunaan besi yg x cukup...ntah la gua pun bukan tau pasal construction ni..heheh

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More