Wednesday 12 October 2011

Memori Bersama Kapten Pelita Jaya

Rezeki yang Allah bagi tanpa gua rancang ni masa gua anta mak mertua gua pi KLIA. Mak mertua gua nak balik kg. Ni la antara peristiwa yang gua alami sejak hampir sebulan gua rehat dari blogging. Gua dapat bergambar bersama Safee Sali kat KLIA masa Harimau Malaya nak gerak ke Australia untuk game persahabatan last week. Peristiwa ni la yang buat gua senyum je manjang selama 2 hari 2 malam. Mana taknya...gua bukan je dapat jumpa Super Safee...tapi satu team Harimau Malaya tu...memang gua puashati. Tapi gua akan lebih puashati kalau anak gua yang bergambar dengan Safee Sali, yg baru je dilantik sebagai Kapten Pelita Jaya. Gua nak anak gua ada memori berjumpa dengan Safee Sali. Sebab anak gua muda lagi..gua harap kenangan dia jumpa Safee Sali ni boleh bagi semangat utk dia main bola. Gua dah tua..tak lama dah nak jalan...hehee...
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More