Tuesday 18 October 2011

Awek korea utk gua dipilih oleh wife gua sendiri.


Wife gua betul betul berjaya mempengaruhi gua untuk mempunyai awek baru. Gua penah cite pasal awek korea ni dulu. Awek korea untuk gua dipilih oleh wife gua sendiri. Betul...gua tak kencing la bro... Awek korea ni pulak baru je menang award. Memang gua amat bertuah dan berbaloi sebab terima cadangan wife gua untuk memiliki awek korea ni. Awek korea yg gua pilih ni bernama Cik Samsung Galaxy SII... Hahaha...tajuk, intro poyo gila...


Tapi gua nak bagitau la yang Samsung Galaxy SII ni telah dianugerahkan sebagai Handphone of the Year T3 Award. Korang boleh check kat web T3 utk tgk senarai pemenang T3 Award....

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More