Monday 31 October 2011

Ashley Cole Main Untuk Team Bola Singapore

Mula-mula gua tengok gambar yang gua dapat dari page Facebook Persatuan Bolasepak Singapura pasal latihan pusat team bolasepak Singapura ni gua macam tak percaya. Jenuh gua gosok-gosok mata gua. Gua zoom in mata gua. Lepas tu gua zoom out balik mata gua ni. Ada la dua tiga kali gua zoom in zoom out mata gua macam budak-budak yang baru nak main kamera DSLR kat area Bukit Bintang tu. Gua tak puas hati jugak lagi. Gua zoom in zoom out plak guna tripod..gua zoom in zoom out dengan kepala & leher gua sekali gus la tu. Still tak dapat mengesahkan betul ke Ashley Cole main bola untuk Team bola Singapore. Kalau betul la kan, gua rasa nak caples je kepala Ashley Cole sebab janda dia cun der....hahaha..tak relevan langsung...!!






Tapi yang pasti, habis satu team gua tengok yang ada cuma player kulit putih & kulit hitam je. Mat Salih & Negro la tu bro....Gila la!!! Takkan Singapore dah ikut Malaysia buat Program 6P untuk semua Mat Salih & Negro tu dengan lantik player tu semua wakil Singapore main bolasepak. Gua tak pasti. Tapi kat Facebook Persatuan Bolasepak Singapura tulis Centralised Trial - Training Session


Elok la Persatuan Bolasepak Singapura yang tolong respon dengan info yang gua dapat ni. Gua tak nak mengeruhkan keadaan atau sampaikan info yang tak betul sambil anyam ketupat. Check la sendiri kat SINI ye.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More