Tuesday 11 October 2011

Bersawang.

Lama betul gua tak update blog gua ni. Sampai gua dah tak ingat last entri gua cite apa. Tapi entri gua pagi tadi gua ingat la. Gua rasa sejak gua dapat awek baru 9 September 2011, gua dah tak update blog ni.


Sejak daripada tu takde la banyak sangat hal hal yang best gua alami. Gua rasa yg paling best pun gua dapat awek baru la. Lagi best daripada masa gua jumpa Safee Sali. Walaupun kejadian gua jumpa Safee Sali tu membuatkan gua senyum 1 hari 2 malam tu...heheh...Nanti nanti la gua cite camana gua bleh jumpa dengan pria terhebat Malaya tu...sebenarnya ada sebab lain kenapa gua lama tak update blog ni...pun sama jugak..nanti nanti la gua cite...

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More