Monday 24 October 2011

2 Tips Bagaimana Hadapi Bos Garang - Tip 1.

Kali ni gua nak kongsi tips bagaimana hadapi bos garang.dan hanya tau nak cari atau salahkab orang je. Gua ada dua tips. Sebab tu gua tulis t.i.p.s. Ada 's' maknanya ada lebih daripada satu la kan. Tip yang pertama ni gua nak kongsi sebab idea gua ni datang secara tiba tiba pagi tadi. Secara teori memang agak 50-50 la hasilnya. Tapi bila gua praktik idea tiba tiba gua pagi tadi, ia memberikan hasil yang 100% lumayan. Berkesan dan mujarab la maksud gua tu.

Ok.. Macam ni...mula mula lu orang kena tune kepala macam nak makan orang. Amik mood la. Emosi kena adjust baru nampak ganas. Lepas tu, lu kena kenalpasti mangsa lu orang. Sebaiknya mangsa lu orang adalah kawan lu orang yang ada kebolehan tahan maki dalam resume dia dan rambut potongan rambut pengkid...heheh.. Mangsa lu orang mungkin akan cuba nak bermesra dengan lu orang dengan berkata "Bro...lama tak nampak lu..tetiba naik buat muka ketat...jalan mengepak macam bagus je..."... Harus diingat, mangsa lu orang tu cuba bermesra dalam ertikata lain, cuma cuba menyakat lu. Masa tu la lu yang dah tune kepala macam nak makan orang dan berada dalam penglihatan Bos lu orang cakap macam ni "Lu ni takde keja lain kan!!!... Lu tau bak cari salah orang je keja lu!!!. Lu ni silap silap akan penampar gua!!!" Masa ni lu kena steady. Selamba. Lu jeling skit kat Bos lu orang. Gua yakin Bos lu orang mesti goyang. Sebab tu yang gua buat pagi tadi sampai Bos gua tercengang tengok gua eksyen macam Jebat.

Tapi kalau tak berjaya paling teruk pun Bos lu orang sound lu orang balik...hhehehe...jgn salahkan gua kalau tak berjaya. Gua buat ok je tadi... Kalau tak berjaya nanti gua buat entri tip yang kedua pulak nanti.

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More