Saturday, 22 October 2011

Gempar! Bukan Ciptaan Steve Jobs!!


Kalau tak silap gua dah hamipr sebulan Steve Jobs meninggalkan dunia ni. Sepanjang hayat Steve Jobs, dah macam macam produk yang Apple perkenalkan. Pada pendapat gua Steve Jobs adalah CEO Apple yang terbaik dalam sejarah dunia gajet. Produk yang famous brand Apple antaranya adalah iPhone, iPad, iPod & MacBook. Kalau dulu dulu iMac antara laptop yang menjadi target gua. Tapi sampai skang gua tak dapat. Yang gua dapat iPod. Tu pun gua dapat masa gua beli rumah Hillpark 2 kat Kajang. Lagi satu gua beli MacBook masa gua jadi ratusribuwan sebab jual ESOS. Itu pun dah rosak 2 tahun lepas.


Target gua nak sambar iPhone 5 tak tercapai sebab gua sambar 'awek korea' dulu. Cik Samsung Galaxy S2.


Satu je yang gua yakin bukan ciptaan Steve Jobs dalam dunia ni. Ciptaan yang takde siapa tau siapa penciptanya sampai skang. iPaid. Ya...itulah 'produk' yang bukan ciptaan Steve Jobs.

Published with Blogger-droid v1.7.4

5 comments:

iPaid ciptaan siapa bro..haha

hahaha..iPaid bro..ciptaan i bro..:p

hahaha .. iPaid.. style2 xD
jemput singgah blog zakwan ye :)

Santapan Istimewa Mencari Halal Restaurant/Cafe yang Unik: http://bit.ly/nUZ3DR

Gua pun tak tau siapa yg cipta iPaid tu...eh..gua mesti singgah punya lu orang punya rumah... nak raya korban dah ni kan.. untung untung dpt pekana sup ekor....yang pastinya halal...hehhee

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More