Friday 23 December 2011

Review Metallica Concert Live In Kuala Lumpur

Gua update blog gua kali ni sambil berbaring kat rumah Jason Newstedt. Lu orang jangan tak percaya pulak. Betul gua cakap lu,Saje je gua lepak kat rumah Jason ni sebab dia jemput gua sempena tahun baru ni kata dia. Lagipun, sejak dia keluar dari Metallica, dia boring. Gua pun tak nak kecewakan Jason Newstedt lagipun boleh la main salji kat luar tu.


Kali ni gua nak bikin review pasal Konsert Metallica Live in Kuala Lumpur. Lu orang tak ingat ke gua pernah buat entri pasal Konsert Metallica Live in Kuala Lumpur sebelum ni. Lu orang boleh usha kat sini......Kat SINI la...Tapi sebelum tu gua nak bagitau gua lepak dengan Jorge Lorenzo..gua ada bukti laa...usha SINI...Macam-macam romours gua dengar pasal Konsert Metallica Live in Kuala Lumpur. Ada yang kata konsert tu akan berlangsung bulan Disember 2011. Secara tak langsung gua bikin la satu entri pasal konsert tu. Blog gua pun menjadi sasaran para-para sakura peminat Metallica dari seluruh dunia, terutama sekali peminat Metallica dari Malaysia sendiri. Tarikh terakhir yang gua dengar Konsert Metallica Live in Kuala Lumpur akan diadakan adalah pada 2 Disember 2011. Mula-mula tu gua malas nak tengok website Metallica.com sebab dulu tahun 2001 Napalm Death bikin gig kat Life Centre pun masuk senyap-senyap...Last-last gua usha jugak kat website Metallica.com untuk tengok tour date. Lu orang tengok la kat bawah tu..






Tapi sampai ke tarikh gua bikin entri untuk Review Konsert Metallica Live in Kuala Lumpur ni, takda apa-apa info pun pasal Konsert Metallica. Yang ada cuma Konsert Fenomena Search 30 Tahun yang gua tak dapat pergi sebab dah ada kat rumah Jason Newstedt dah masa tu main salji. Lepas ni pada 25 Disember 2011, Konsert Loudspeaker plak akan diadakan di Stadium Merdeka. Band Favorite gua Wings, Azlan & The Typewriter, Faizal Tahir & The Royale FT Force akan perform kat Konsert Loudspeaker. Gua tak pergi jugak... Gua yakin dengan dua konsert tu dah cukup untuk rockers seluruh Malaysia ni rockin'!!!!!...pesanan untuk Metallica "nanti singgah la kat rumah Jason Newstedt join kitorang main salji & AMALKAN CARA HIDUP SIHAT..".


"apahal gua dengar lagu Celine Dion masa taip entri ni...."...Damn!!

2 comments:

metallica memang best!!!

Tapi sejak album Load dah x brapa padu sgt dah..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More