Wednesday 21 December 2011

Gambar Selebriti Kantoi Bogel Dalam Bilik Gelap.

Gambar selebriti kantoi bogel dalam bilik gelap ni gua yang tangkap sendiri. Gua akui memang gua yag bikin ini gambar sensasi dan bakal mengundang kontroversi satu Malaya. Gua tak kira, gua mesti dedahkan juga gambar selebriti kantoi bogel dalam bilik gelap ni. Gua yakin apa yang gua buat ni pasti akan menyebabkan ramai selebriti-selebriti panas hati dengan gua. Gua dah nekad. Apa nak jadi, jadi la. Keyakinan gua bahawa gambar bogel selebriti kantoi dalam bilik gelap ni bakal mengatasi kehebatan sorakan Ultras Malaya masa perlawanan kelayakan olimpik Harimau Muda lawan Syria bulan lepas.


Gua betul-betul berharap mana-mana selebriti yang selalu atau pernah buat onar dalam bilik gelap-gelap ni agar jangan buat lagi. Bertaubat la. Gua bagi amaran bahawa gua dengan tanpa segan silu dan tanpa was-was akan menyebarkan kemungkaran yang anda lakukan. Gambar seleberiti kantoi bogel dalam bilik gelap ni selamba je gua tangkap. Senang sangat. So, gua bagi ingat kat lu orang yang bergelar selebriti, benda macam ni tak susah untuk gua buat. Gua tak nak cerita panjang lebar lagi.... Lu orang mesti nak tau siapa selebriti yang kantoi bogel dalam bilik gelap kan?...dah tak sabar-sabar lagi nak tengok aib orang kan...?...biasa la, bila sebut je selebriti bogel, ramai yang berebut sampai berdarah hidung nak tengok kan....nikmati la !!!...adios...






















Dah puas dah lu orang tengok gambar selebriti kantoi bogel dalam bilik gelap??!!...Apa lu orang ingat blog gua ni blog lucah ke...???...suka sangat tengok aib orang....dah dah....pi main layang-layang tu.....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More