Friday 30 December 2011

Samsung Galaxy S2 Memang Handphone Terbaik Tahun 2011!!


Sebelum ni aku ada buat entri pasal handphone terbaik tahun 2011 iaitu handphone Samsung Galaxy S2. Kat suratkhabar dah keluar dah kisah berrjuta-juta handphone Samsung Galaxy S2 dijual seluruh dunia. Dan aku adalah salah seorang yang jadi pembeli dan pemilik Samsung Galaxy S2 sejak Hari Raya Aidilfitri lepas.


Sejak Samsung Galaxy S2 keluar, berderet-deret lagi handphone yang hampir menyamai spesifikasi Samsung Galaxy S2. Samsung Galaxy W, Samsung Galaxy Y dan yang terbaru Samsung Galaxy Note. Hebat-hebat model-model yang baru ni. Hebat sangat sampai anak-anak aku lebih pandai godek handphone Samsung Galaxy S2 ni daripada aku. Baru-baru ni jenuh aku cari cara macam mana nak buat setting balik ke asal. Anak-anak aku tukar setting tiap kali ada call atau sms yang masuk siap mention nama atau nombor handphone caller/sender.


Hampir sejam jugak la aku godek Samsung Galaxy S2 ni cari setting cara untuk disable voice notification Samsung Galaxy S2. Maklumlah dah tua-tua ni slow la sikit...hheheh..Akhirnya, berjaya juga. Nanti aku akan buat entry tutorial disable voice notification Samsung Galaxy S2 kat blog caratipstutorial.blogspot.com. Ooo..lupa nak bagitau, blog tadi tu aku akan gunakan untuk kongsi knowledge apa yang aku tau sesikit. Kalau ada yang nak share knowledge kat blog tu boleh la email aku.

Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More