Saturday 31 December 2011

Gambar Khairul Fahmi Che Mat Berjambang dan Pakai Jersi Baru Kelantan.

Baru je aku update blog caratipstutorial.blogspot.com kejap tadi. Aku kongsi cara disable voice notification Samsung Galaxy S2. Kepada sesiapa yang tercari-cari tutorial tu boleh la ke blog yang aku cakap tu tadi ye... Kat sini aku nak kongsi gambar terbaru penjaga gol terbaik Malaysia dan Asia Tenggara skang ni, Khairul Fahmi Che Mat. Gambar Khairul Fahmi Che Mat berjambang pakai jersi baru pasukan bolasepak Kelantan untuk musim 2012.

Gambar ni aku dapat dari page Facebook Bolasepak Malaysia. Page Facebook Bolasepak Malaysia pulak dapat sumber gambar ni dari website kelate.net. Sampai berjambang si Khairul Fahmi Che Mat ni...sibuk sangat kot...heheh..

Tags: Khairul Fahmi Che Mat, jersi baru team Kelantan.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More