Sunday 3 July 2011

Tido Tapi Mata Celik Lepas tu Mimpi & Berjalan

Gua heran tengok anak gua skang ni. Tiap-tiap malam mimpi, mengigau-ngigau. Yang paling gua heran disertai dengan adik beradik heran iaitu si pelik, anak gua tu mengigau tapi mata celik. Tapi bila gua tegur atau tanya dia, dia tak respon. Macam dia still dalam dunia mimpi dia, padahal mata dia celik.


Risau gua tengok. Dah dua malam dia macam tu. APa kes?...penat sangat ke main masa siang?







Ni gua belum tido. Kalau gua dah tido, pastu gua tak sedar plak yang dia mimpi mengigau macam tu kan ke bahaya. Sebab dia berjalan der...berjalan dalam tido. Ishhh..tak tau gua nak explain.


Anak gua yang mimpi mengigau berjalan sambil mata celik, walhal dia tido tu Aiman namanya....Walaupun Aiman tak kisah, gua kisah der....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More