Thursday 21 July 2011

Apple Bakal Menjadi Santapan?


Blackberry PlayBook dah sampai Malaysia. Gajet ni kira dalam kategori Tablet la. Gua pun tak berapa tau pasal Blackberry PlayBook ni. First time dengar pasal Blackberry PlayBook. Macamana function Blackberry Playbook ni pun gua tak tau. Tapi gua syak Blackberry PlayBook ni ala-ala Apple iPad / iPad2 atau Galaxy Tab. Gua syak je la. Lagi sekali gua syak Apple bakal menjadi santapan Berry Hitam. Kalau lu orang teringin nak tau pasal Blackberry PlayBook ni, lu orang boleh klik gambar. Nanti ada satu awek cun, yang se'cun' Cody Love akan bawak lu orang ke alam Blackberry PlayBook ni. Apa tunggu lagi.....klik Cody Love kalau nak tau kejelitaan si Cody Love ni macamana.... 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More