Monday 4 July 2011

External Hard Disk

Sebenarnya gua dah sediakan satu entri yang sepatutnya gua post malam ni. Entri tu gua buat siap siap sebelum gua kluar lunch tengahari tadi. Gua save entri gua tu dalam external Hard Disk. Tapi malangnya, gua tertinggal la pulak external Hard Disk gua kat opis gua. Nak pegi amik Hard Disk tu, gua rasa macam tak berbaloi. Opis gua tu bukannye dekat der...jauh tu. Kat KL Sentral. Gua pulak skang ni ada kat Putrajaya. 42km jauhnye dari Putrajaya ni.

Nak tak nak, pagi esok sampai je terus gua post entri gua. Entri yang mempunyai tajuk yang agak seram. Tajuk yang boleh meremangkan bulu hidung tengkuk korang. Entri pasal tarikh kematian. Kalau nak tau pasal tarikh kematian ni, rajin rajin la jengah blog Pesta Irama Jiwa ni ye....

Pada yang Google pasal Apartment Springville Ukay Perdana, nanti la ye. Bila gua ada mood nak post pasal Springville, gua akan post pasal apartment tu nanti....yang penting selalu selalu la singgah sini....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More