Sunday 22 April 2012

8 Buffered Earnings!!

As Salam aku ucapkan kat korang semua...aku rasa dah dekat sebulan aku tak update blog aku dengan entri baru. Maka dekat sebulan juga aku x usha page Nuffang Traffic Analysis dan page Nuffnang Earnings aku. Pagi ni tiba tiba tergerak nak usha. Apa lagi aku sambar Samsung Galaxy S2 Smartphone terbaik dalam pasaran dan yang terbaik tahun lepas, 2011. Aku touch icon shortcut Nuffnang yang aku saved kat HOme screen Samsung Galaxy S2. Sekali...WALLLLLAAAHHHHHH...!!!.. Hamik kau!!! 8 Buffered Earnings yang aku penah dapat sebelum ni kekal jadi Metered Earning sejak awal tahun 2012!!..


Tapi bukan tu yang aku nak cerita. Yang aku nak cerita..tu yang kat atas tu...of course la yang Buffered Earning tu. Yang ada tulis Samsung Olympic Bloggers (Audition) tu la.. Akhirnya blog Pesta Irama Jiwa dipilih untuk diletakkan Buffered Earning (BE) oleh pihak SAMSUNG. SYUKUR ALHAMDULILLAH...melekat jugak..Firstly, aku ucapkan terima kasih kepada ALLAH...seterusnya aku ucapkan terima kasih kepada SAMSUNG, NUFFNANG, my family..my fans...hahahha...macam menang anugerah la plak...hahaha...


So terbuktilah, kebanyakkan tips untuk dapatkan Buffered Earning yang diwar-warkan di Internet tidap tepat...Cuma satu tips yang boleh diterima tentang Cara terbaik untuk dapat Buffered Earnings ialah blogging la dengan seikhlas hati. Jadi la diri sendiri. Blogging ikut stail sendiri. InsyaAllah, BUffered Earnings tu akan datang singgah melekat kat blog kita... Aku rasa korang pun tau kita boleh generate income dari blog. Tapi tak ramai yang berjaya jadi blogger fulltime untuk generate income macam Red MUmmy. Sama la macam aku. Tapi aku gunakan satu lagi cabang untuk generate income. PELABURAN EMAS & PERAK. Dengan pelaburan ni Insyaallah aku akan generate pasif income sebab dah terbukti keuntungan dari Emas boleh dapat profit sebanyak 20% setahun.. minimum!! Aku memang suka dengan pasif income ni..sebelum ni aku dah start generate pasif income dari sewaan apartment aku. Skang ni aku dah start jadi Dealer jual produk Emas dan Perak PUblic Gold. Aku rasa dalam Emas ni aku tak risau andai kata takde jualan. Sebab hanya dengan simpan emas yang aku beli (dapat diskaun tu...) aku bleh dapat.keuntungan!! Jangan tak percaya...so kalau ada antara korang yang nak beli.emas atau perak untuk start simpan emas & perak seterusnya generate profit..korang bleh email aku kat mnfauzi@gmail.com atau cari aku kat Facebook...pm je inbox message aku tu...kita cite...lagipun harga emas berada di paras harga terendah sejak awal tahun 2012 ni..maksudnya skang ni waktu yang sangat sesuai untuk mulakan pelaburan Emas ni...
Published with Blogger-droid v1.7.4

12 comments:

Tahniah! Rezeki tu .... yg penting kita blogging cara sendiri ye! Happy blogging

Cik Kamoo....ya betolll...tq..tq..heheh

Spudin...thanx jugak...hehehe

GA, ko ada? HAhaha. Lama dah tak update hal nuffnang. :)

By the way, have a nice luck.

GA? Give Away xde..Gadis Ayu..ada..hehe

GA? Give Away xde..Gadis Ayu..ada..hehe

bestnye...bila la saya nak dpt camtu

untung laaaa.. banyak dapat BE.. hebat dah ni!!

Shoutvoc - ada rezeki tu nanti...sabar & yakin..
KiD - hebat? bahan aku ke apa tu..KiD lagi power earnings blog kau...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More