Wednesday 7 September 2011

CF Apartment Springville Ukay Perdana

Setelah hampir 9 tahun gua beli rumah apartment Springville kat Ukay Perdana, gua dapat info yang terbaik sebagai hadiah Hari Raya tahun ni. Budak-budak lain enjoy, seronok main bunga api...bakar mercun yang pada gua diorang seronok bakar duit mak bapak diorg, gua pulak seronok dapat tahu tak lama lagi gua akan dapat kunci apartment yang dah lama gua beli tu. Untuk makluman kepada pembeli-pembeli unit apartment Springville tu, saya mengisytiharkan bahawa Master CF Springville Apartment Ukay Perdana telah dikeluarkan oleh pihak MPAJ. Master CF dah siap tandatangan 22 August 2011.


Maka perancangan gua untuk jadikan rumah gua sebagai rumah pelacuran  sewa semakin hampir. Perancangan yang telah diubah selepas gua start tumpang tinggal kat rumah gomen kat Putrajaya ni. Padahal dulu gua nak tinggal kat apartment tu lepas kawin. 


Maklumat terkini gua dapat tau, kemungkinan besar kunci kejayaan  unit apartment Springville akan diserahkan pertengahan September 2011 atau selewat-lewatnya hujung September 2011. APa apa hal pun, kita tunggu je.....

5 comments:

betul keh ni?...kenapa pihak pemaju tak beritahu pun?

kalo blm ader penyewa,sy nk sewa...nadia_adeq89@yahoo.com

Anon- Pemaju ni makan tauhu pun belum tentu diorg tahu makan....

Nadia - buat masa ni belum ada penyewa...minggu ni nak amik kunci. Dah settle and everything ready saya akan announce kat blog ni...sewa dlm RM1k....

salam,

saya berminat nak beli apartment tu. tapi bile tengok kat mudah harganya murah sangat. dan bila saya baca blog ni, saya dapat tahu yang CF lambat sangat keluar dan developer bermasalah. boleh saya tahu:
1) harga asal masa beli
2) adakah berbaloi saya beli

khairul

Khairul-Walaupun saya dah reply email anda, saya jelaskan juga kat sini mengikut soalan yg ada tanya tu.

1) Harga asal saya beli RM73k. Lain blok lain harga. Tapi itu la harga saya beli utk blok B. Saya antara yg awal beli. Biasanya kalau beli kemudian, harga naik lagi.

2) Boleh rujuk email saya. Tapi kalau tanya saya, dalam hartanah mmg berbaloi. Investment dlm hartanah, Emas & Perak sgt berbaloi. Kalau minat start invest simpan Emas & Perak atau nak jadi dealer jual Emas & Perak, hubungi saya dgn segera...tak perlu ada kedai & pekerja pun...hehehe

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More