Tuesday 10 May 2011

Jiwa Gua Tak Kisah Pun

Semalam gua dapat satu email. Email pasal bola bola-bola api. Bukan pasal bola tu made in apa atau bola tu brand apa. Tapi pasal result perlawanan bola antara Chesea vs. Dari Jemapoh ke Manchestee Manchester United. Ya...EPL la tu. Kadang-kadang gua tak paham kenapa orang kita ni sanggup bergaduh pasal team luar, kutuk member sendiri pasal team EPL. Hari tu masa PM pergi HotFM pun kutuk Seelan Paul. "Man U ada ManU TV kan?...Chelsea pun ada tv sendiri..Liverpool ada History Channel...hahaha"....habis satu studio HotFM tu ketawa bila PM cakap macam tu..ye aku tau dia bergurau. Gua pun bukan benci atau tak suka PM. Gua ok je dengan PM, asalkan negara ni taman, takde benda benda mengarut. Serius, gua memang tak kisah Dari Jemapoh ke Manchestee Manchester United menang ke, Real Madrid dah tak real lagi ke. Gambar kat bawah ni la email yang member gua bagi semalam. Jiwa gua takde rasa apa apa pun tengok gambar tu...sebab JIWA GUA TAK KISAH PUN..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More