Wednesday 11 May 2011

Aku nak tulis blog, tapi.....

Skang ni aku rasa nak tulis something kat Pesta Jiwa ni. Tapi apa yang terlintas kat jiwa aku skang ni, aku rasa macam tak boleh nak diterjemahkan. Aku takut kalau aku tulis jugak, aku akan sakitkan hati orang lain. Berdosa bai kalau apa yang kita tulis ni boleh menyakitkan hati orang. Sebab tu aku tak tau nak tulis apa. Tapi aku nak tulis gak kat Pesta Jiwa ni. Bukan senang nak tulis blog ni. Aku terpikir macam mana la wartawan buat kerja. Terutama sekali wartawan hiburan. Banyak benda nak kena buat, demi memastikan berita yang disampaikan tu sahih dan tak menyakitkan hati sesiapa pun. Kalau tak kena cara, silap silap kena kutuk, kena maki. Sendri mau ingat la kan....

Foto kredit kepada www.politikana.com

2 comments:

lu punya ckp pun dah berubah bai sejak masuk parking bai...heheh...bai bai.
apa pun jiwa kena control der...tul x?

sila tekan butang (R) merah pada alat kawalan jauh utk control jiwa anda & ikut arahan seterusnya....

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More