Monday 25 July 2011

Tiket Malaysia Vs. Singapore

Tinggal 2-3 hari je lagi perlawanan kedua antara Malaysia vs. Singapore akan berlangsung. Game ni jadi penentuan hidup mati perjuangan Harimau Malaya dalam mengejar impian untuk ke pusingan seterusnya dalam melayakkan diri ke Piala Dunia Brazil 2014 nanti. Sang Harimau Malaya yang terluka Sabtu lepas memang membuatkan ekor Harimau Malaya iaitu Ultras Malaya akan mengamuk. Gua yakin tiket Malaysia vs. Singapore untuk game 28 July 2011 ni akan laris gile!!!...





Ngauman Harimau Malaya bersama Ultras Malaya akan menggamatkan SNBJ. Kalau di Stadium Jalan Besar, hanya 1000 Ultras Malaya mengaum, 28 July 2011 ni, beribu-ribu Ultras Malaya akan hadir bagi memberi sokongan & ngauman demi memastikan pasukan Singapore gentar di gelanggang keramat Harimau Malaya, Stadium Nasional Bukit Jalil!!!

Hari ni gua dah buat collection untuk beli tiket esok. Sebanyak 44 tiket akan runner gua dapatkan esok. Jumlah yang menyamai jumlah satu buah bas!!!  Tu baru geng satu opis gua. Belum campur penyokong-penyokong Harimau Malaya yang lain.

LATW (Lions All The Way), yang dikatakan penyokong fanatik atau Ultras dari Singapore mengatakan diorang lebih hebat daripada Ultras Malaya. Pada gua, jangan cakap je. Stakat cakap, sesiapa pun boleh bro!!!... Buktikan...gua nak tengok. Ultras Malaya langgar Singapore hanya dengan 1000 komrad, tu pun termasuk penyokong SSFC & persendirian yang lain. Itu pun LATW tak boleh pertahankan tanah korang. Untuk game 28 July 2011, peruntukan tiket utk Singapore 2000. Kalau betul LATW hebat, gua nak tengok KallangRoar korang tu hebat macam mana!!!....

Pesanan untuk LATW "Harimau Malaya yang terluka pasti akan mengamuk Khamis ni!!!!" Ekor Harimau Malaya pasti akan mengaum!!!!

Apa-apahal mai tengok hadiah yang Lee Chong Wei nak bagi.
V-Zone?? Sorry gua memang tak tau pasal V-Zone. Lepas gua pi SINI, baru gua tau apa itu V-ZOne.
Toyota buat Roadshow utk Vios.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More