Sunday 4 September 2011

Terpikat Kat Awek Korea Dari Galaxy S-TWO.

Pada  gua Raya tahun ni memang Raya Rabak la. Mana tak nya, matlamat gua untuk  bertahan sampai hujung tahun ni daripada tukar handphone baru tak tercapai.  Semuanya gara gara handphone gua yang bernama incik Sony Bin Ericsson berjaya  dalam percubaan bunuh diri buat kali ke 28!!!...

Sehari sebelum raya gua  terpaksa sediakan duit hantaran untuk meminang 'awek' korea bernama cik Samsung.  Tapi gua nak maklumkan yang gua bukan peminat k-pop...gua takkan terjebak mcm  budak budak yang ala ala menangis teresak esak mcm lagu k-pop kalau tak dapat  tengok konsert k-pop.

Matlamat gua untuk tunggu handphone cap buah Apple kena gigit yang  pertama sejak pemerintahan Tim Cook tak tercapai. Lepas gua buat kira kira depan  tokey cik Samsung, gua nekad melamar cik Samsung. Kejap lagi gua tangkap gambar  cik Samsung yang datang dari Galaxy S2 untuk tatapan korang...gua harap jangan  ada yang tak puas hati kat gua plak sbb gua berjaya melamar cik Samsung. Sebab  sebenarnya, gua terpaksa melamar 'awek' korea bernama cik Samsung dari Galaxy  S2...tapi gua ngaku mmg gua terpikat dgn 'kegebuan wajahnya'...




Gambar Muka depan 'Awek Korea' cukup la...Mana boleh share 'Awek Korea' ni dengan orang lain...Kalau nak, pergi la pinang sendri....

Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Cik/Incik Anon - Kenapa..x percaya?

fndrocka - powerut mmg power...uish!!gambar profile tu lagi power siot...

hahaha terbaik la bro dah berjaya memikat hati cik sgs2. kesian cik sony. huhu

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More