Friday 28 September 2012

Video Jaringan Gol ATM vs. Negeri Sembilan Suku Akhir Pertama Piala Malaysia 2012 28 September 2012.

Perlawanan Suku Akhir Pertama Piala Malaysia 2012 antara ATM vs. Negeri Sembilan berakhir dengan keputusan Negeri Sembilan tewas 2-3 di gelanggang lawan. Pertembungan yang berlangsung di Stadium MPS, Selayang menyaksikan 2 jaringan gol menarik. Gol-gol menarik tersebut dihasilkan setiap satu dari kedua-dua pasukan.

Gol menarik pertama dijaringkan oleh Hairudin Omar. Gol placing dengan teknik curling inswinger chip berjaya menewaskan penjaga gol Negeri Sembilan pada minit ke 79. Manakala gol menarik atau boleh dikatakan gol paling menarik dalam perlawanan ATM vs. Negeri Sembilan dihasilkan oleh Shakir Ali. Sepakan gunting yang dilakukan Shakir Ali setelah bola sepakan volley Norismaidham Ismail yang terkena palang gol melantun ke arah Shakir Ali telah menewaskan Penjaga Gol ATM, Farizal Harun pada minit ke 88. Gol yang boleh dikategorikan sebagai jaringan gol bertaraf dunia oleh Shakir Ali!!

Keputusan penuh perlawanan suku akhir Piala Malaysia 2012 ATM vs. Negeri Sembilan, ATM 3 - 2 Negeri Sembilan.

Info bolasepak : Kelantan FA bakal ke SC Corinthians Sao Paolo, Brazil. Kerjasama jangka panjang atas jemputan SC Corinthians. [KLIK SINI.]

P/s : Kenapa masih kedengaran bunyi vuvuzela dan air horn dalam perlawanan ni??? Pihak keselamatan buat apa?? Kan dah diharamkan...kenapa tak rampas??!!

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More